esmaspäev, juuli 17, 2006

Eestivaba suvi? Jälle!

Kui ma juunis viimati Eestist läbi astusin (kuidagi teisiti oleks seda kiirvisiiti patt nimetada), ei osanud ma arvata, et see jääb viimaseks korraks, kui sel suvel kodumaa pinnale saan.

Aga nüüd hakkab tunduma, et nii lähebki. Kirjade järgi algas mul täna puhkus, mis kestab 10. augustini, ent enne kui juuli läbi saab, tuleb mul selline hulk tööd teha, et omal hakkab ka õudne: Tartu lennujaama eeltasuvusuuring, kaks artiklit tuleb valmis kirjutada, nagu ka sügisese TÜ aine konspekt... Lisaks sellele kõigile kolin ma juba kahe nädala pärast ning seejärel sõidan nädalaks Hiinasse ja teiseks Kopenhaagenisse... Mis on ju iseenesest vahva. Aga siis ongi juba september ja Eesti plaanide hulka ei mah.

Nii et kui kahju mul ka poleks, siis tundub, et olen sattunud sellisesse suppi, millest pääsemiseks ei jää mul muud üle, kui kogu suvi Stockholmis istuda. Eelmisel suvel jäi juba Eestis käimata - toona Brüsselis olemise pärast... Stockholmil on siiski Brüsseliga võrreldes oma eelised. Eelmisel nädalavahetusel näiteks rattaga kodu lähedastes metsades tuuritades sattusin vaarikapõõsa otsa ja enne ma sealt ei lahkunud, kui olin kõhu täis söönud... Kohe tuli Eesti suvi meelde...

Oeh.