kolmapäev, juuni 21, 2006

Estõunian peer

Postimees alustas hiljuti ristikäiku Estonian Airi vastu. Küll on ajakirjanikel hambus hilinemised, küll lendude ärajäämised. Ehkki hilinemine pole kellele meeltmööda, eelistaksin ma isiklikult siiski lennujaamas paar tundi oodata, mitte kasutada õhulaeva, mis on võib-olla korras. (Pealegi ei ole Estonian Air hilinemiste osas sugugi kõige hullem lennufirma, pigem vastupidi. Postimehe ajakirjanikud võiksid tutvuda mõne Eurocontroli aruandega hilinemistest Euroopas, aga see selleks.)

Ometi võiks Estonian Air kui e-Eesti lipukandja kasutada enam interneti võimalusi. Miks ma näiteks peaksin maksma mitusada krooni paberpileti eest, kui ma internetist pileti olen ostnud? Miks mulle ei võiks selle asemel väljastada broneeringunumbrit, mille alusel ma automaadis check-ini ludinal ära teen nagu normaalsete firmade puhul? Miks ma pean seisma Arlandal kolmveerand tundi registreerimissabas (nagu teisipäeval juhtus), selle asemel, et sutsti ennast internetis või automaadis lennule registreerida? Kummaline, aga Estonian Air, mis võiks väikse ja paindliku ettevõttena olla uuenduslik, on kohati mammutlikum kui ta emaettevõte SAS.

4 Comments:

At 8:00 AM, Anonymous Anonüümne said...

Tere,

E pileti juurutamine nõuab peale Estonian Airi poolse valmisoleku ka kohapealsete partnerite tehnilist valmisolekut. Selles osas on suurtel lennufirmadel lihtsam, kuna neil on ka sihtkohtades oma tehniline varustus. Estonian Air aga oma väiksuse tõttu seda lubada ei saa :(


Edu,

Taavi

 
At 4:01 PM, Blogger Rein Jüriado said...

hmm, see on hea point, taavi. aga kas mitte IATA ei ole sihiks võtnud järgmise aasta jooksul täielikult e-piletitele üle minna?

http://www.iata.org/whatwedo/et/index.htm

 
At 8:35 AM, Anonymous Anonüümne said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
At 1:38 PM, Anonymous Anonüümne said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 

Postita kommentaar

<< Home