teisipäev, oktoober 24, 2006

Pr Ciccone & hr Panayiotou


Pealkirjas mainitud tegelased on laiemale avalikkusele ilmselt enam tuntud kui Madonna ja George Michael. Siinkirjutajat lähemalt tundvad inimesed küllap teavad, et olen mõlemat artisti aastaid fännanud. Ja sel sügisel õnnestus mul mõlemat oma ihusilmaga näha ka: esmalt septembris Madonnat ja läinud pühapäeval George Michaelit. Kummalisel kombel olin ma varem suutnud tõeliselt suuri kontserte vältida - ehkki Stockholmi sattub päris palju maailmanimesid. nojah... ma ei hakka siin vahutama, kui vahva ja kui fantastiline ja nii edasi. Kujutate ilmselt isegi ette, mis tunne on, kui tuhanded inimesed oma lemmikule kaasa laulda ja tantsida vihuvad. :-)

Ühtlasi on täna Svenssonbladetis premjäär mu uuele mobiilikaamerale, mis aitab edaspidi Svenssonbladetisse rohkem pildilist materjali tuua, mida mõned lugejad on taga nõudnud. Fotode kvaliteet paraneb ka loodetavasti aja pikku fotograafi professionaliseerumise tulemusena...